Thursday, September 25, 2008

Finishing the Master

Yesterday ( actually the 23d ) we finally presented the game we've been working on for the master's.

The room was packed with people ( how many? 100+ for sure ), and the level of all the other projects was also great, so congratulations to everyone who worked hard. Sadly that doesn't mean everyone, as every group can have parasites, but I really don't want to taint my good mood with that.

From the thoughts I gathered after the talk, I think our game had a very good reception. People liked it, they thought it looked fun to play, and that is very important. But don't trust me on this one as I'm clearly biased, go make your own opinion about the game by downloading and playing.

I'll be happy to receive opinions, critics, suggestions... any feedback will be very nice!

I've learnt lots this year. Mostly numerous ways of how NOT to do things. But that's the way to learn.



I must confess that I haven't slept as well as last night for months :)

5 comments:

accleo said...

Congratulations!!

Cabron Tormenta said...

Vau fer la presentacio més Zen de totes. (the ZENest :p)

Bé, ara ja podrem posar-nos amb la calma a fer trampes amb l'editor.
Salut

Nadia The Witch said...

Pau!
Add in the links section your link to download the game ;)

http://www.teddyincident.com/

Great job!

Unknown said...

Feilicitats, el joc te bona pinta. M'he descarregat el exe i et comento 4 cosetes. La càmera suposo que la revisareu, no estaria malament utilitzar slerp i que no actualitzi la posicio/orientació per frame a sac com ara. L'efecte de partícules de la sang crec que es pot milloarar força, l'origen de les partícules hauria de ser relatiu al lloc d elimpacte en l'enemic. HE observat que les plataformes mòbils no acaben de tenir un moviment fluïd, podria ser pq esteu sincronitzant el moviment amb un diferencial de temps i no per frame?

Pau said...

Merci a tots pels comentaris!

En quant a les crítiques, estic dacord amb tot.

Ara hem dedicat uns dies des de la entrega a millorar el joc per a presentar-lo a ArtFutura.

Tot el que comentes, i moltes altres coses, estaven a la llista de coses per fer... però només n'hem pogut abordar uns quants punts.

La camera i la sang s'han quedat tal qual estan ara per desgràcia. El tema que les plataformes estiguin desincronitzades està arreglat, la veritat és que quedava horrible tal com estava abans.

Per alguna raó no em puc conectar al servidor ftp i actualitzar el joc a la última versió...

En quant a continuar el joc i acabar de pulir els problemes que li queden, tot i que seria molt bonic, ho veig bastant improbable.